Äta bör man annars dör man

Hejsvejs!

Att inte hinna äta frukost är frustrerande. Både för mig och min mor.
Mamma blir frustrerad då hon tror jag bantar, jag blir frustrerad då jag vet att hela min dag blir förstörd.
Jag kanske inte är morgon människa och heller ingen frukost ätare om frukosten ska vara innan klockan tio.
Därför är det svårt att hinna med sin frukost då jag oftast blir tvungen att springa till bussen.
Mitt humör sjunker brutalt när jag inte får äta frukost. Och jag kan inte tänka på annat än just mat..
Som idag på matten, jag  gick där utan mat i magen och heller inget kaffe...för det hann jag inte.
Ush, jag blir så trött på mig själv när jag inte hinner för att mina sovrutiner suger.

Nog om det, jag funderar på att sova en middagslur då huvudet är seg som kola.
Men får se, jag måste plugga lite också....
Nu ska jag iallfalll äta! Jag älskar mat !!


Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0