Middag med tjejgänget

Hejsan!! (:

Igår var jag på middag hemma hos Moa då hon fyllt år för inte så länge sedan.
Super trevligt! Det bjöds på potatis och rotfrukter i ugn, kyckling med sallad och sås.
Verkligen jätte gott! Till efterrätt blev det chokladpudding toppat med granatäpple och hallon.
Så det var verkligen jätte trevligt att få träffa alla flickorna igen och få prata av sig lite.
Jätte trevligt helt enkelt! :)

Efter Moas middag gick jag vidare hem till Melissa där dem firade Nicos som fyller år i morgon.
Var inte där så jätte länge då mamma var världens gulligste som hämtade mig!
Väl hemma blev det att ta det lugnt och bara sega sig.
När jag väl skulle krypa ner till sängs ringer Matilda som tvingar ut mig...
Så det var bara på med kläderna igen och en ny sminkning.
Det blev en del prat och sedan blev det lite party hos Marcus.
Jätte trevligt må jag säga^

Idag däremot så har absolut ingenting hänt.
Jag har inte ens rört mig ur pyjamasen=P
Jag har fått lite plugg gjort, annars så har inte så mycke mer hänt idag.




Gårdagens klädsel.
Halvskinnbralls från Vila (?) 399:-
Linne från Åhlens,Vera 299:-
Kofta/cardigan Åhlens, Vera 499:-
Måste säga att det nya klädmärket Vera som dem fått in på Åhlens avgudar jag.Just love it!
Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0