Hosta

Hejsan!! (:

Idag lyckades jag faktiskt komma i tid till matte lektionen, och det mina vänner händer då inte ofta.
Så det känndes rikitgt bra. Hann göra några tal, har "bara" x - antal sidor att komma i kapp.
Får se hur det kommer gå på provet efter lovet :S Vågar knappt tänka på det!
Fick lov att vara nere i mörkerummet och fixa min utställningsbild. känndes rikitgt gött att fått det gjort.
Och nöjd blev jag också!!
Efter att jag slutade min skoldag vid sisådär tio i tolv blev det att stanna över i skolan fram till klockan tre då vi stod i cafeét idag och bjöd vår kära klass på våfflor.
Riktigt trevligt^^

Det blev sedan hem och här har jag suttit.
Har inte fått något speciellt gjort då jag inte orkar göra någonting med min hals som kliar och kittlar.
Jag hostar som om lungorna ska vändas ut och in. BLÄ!
Trots detta går jag faktiskt till skolan, för jag har inte råd att ha mer frånvaro just nu.
Sedan så är det faktiskt bara två dagar kvar innan helgen och innan vi går på lov!
När vi väl fått lov, då kan jag börja koncentrera mig på att bli frisk (Y)


Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0