Np - Engelska

Hejsan! (:

Idag började dagen med att man försov sig och missade sin buss. Som tur var så var mammas sambo hemma som fick köra mig till skolan. Guldvärt! Dock klarade jag mig precis in till klassrummet då det var kilomoterlånga körer in mot staden.
Och dagen började med Np (Nationellaprov) i engelska. Skrifligt var det också. Man skulle skriva minst 200 ord och max 600 ord, så man hade lite ramar att följa. Dock så är jag sådan som gärna anstränger mig så lite som möjligt och skrev 200 + x antal ord. Medans resten skrev nästan max gränsen. Men men, inte behöver det gå åt helvete för det...:s
Efter Np hade vi håltimma i en och en halv timme och sedan lunch som varade i 50 minuter. Så hade ganska lungt till nästa lektion. Så det blev att sätta sig på donken och sitta av håltimma + rasten där tillsammans med Felicia, Vic och Jenn. Helt okeej! (y

Efter plugget blev det att träffa Viktor en sväng.
Kände mig väldigt osocial då jag var extremt trött, så jag var inte det roligaste sällskapet om man säger så. Och nu när jag sovit en stund så är jag extremt rastlös och vet inte riktigt vad jag ska hitta på...!


Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0