Fart fylld helg

Hejsan! (:

Denna helgen har varit riktigt fart fylld!
Det känns som om hela helgen har flygit förbi. Har haft en riktigt go helg!

Fredag:
Var på hemma krök hos en klasskompis. Riktigt goa människor måste jag medge.
Lyckades även träffa på en "trollkarl" helt sjuk va duktigt han var. Han fick guldstjärnan av mig den kvällen. Fyfan va go snubbe helt enkelt! De andra var också helt klart härliga! Så tack till Vic för att man fick komma (:

Lördag:
Hemma "krök" hos Issa. Riktigt trevligt även detta. Det blev tjöt och lite kortspel som kördes i fulla drag.
Kortspel som jag inte spelat på ett år, så det var riktigt kul!
Även här goa människor! (:

Söndag(Idag):
Spenderade denna dag med Adam som fick hålla mig sällskap då detta fick bli en "chilldag".
Känner att klockan har rusat iväg idag. När klockan var runt två så känndes det som om klockan var runt elva, vid nio tiden känndes det som om klockan var sex. Så det känns som om jag har missat två - tre timmar under detta dygn. Inte acceptabelt! haha^
Nej men så har verkligen tagit det lugnt idag. Inte stressat, utan bara tagit det lugnt. Riktigt gött!

Har iallafall haft riktigt trevligt denna helg!
Så ett stort tack till de jag träffat och umgåtts med i helgen!
(Känns nästan som om det är dags igen!dock så är det söndag och plugg i morgon...Eller?:P )


Vill gå på konsert!! Ohja, jag ska jaga konserter i sommar, ohyeees!!
Håret är halvt flätat, därför det ser så kna ut...-.
Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0