Vi dansar oss genom livet

Hejsan! (:

Ursäkta den urkassa uppdateringen! Men jag har inte riktigt haft lust eller tid. Så det har varit lite lågt på den fronten.
Men lite kort,,
I lärdags var jag hos Emma, en i klassen. Hon har fyllt 17 så det blev att fira henna lite granna^
Det var verkligen jätte trevligt och härliga människor! Något som bör göras om (;
I söndags blev det hem till mor igen.
Annars har inte så jätte mycket hänt. Träffat lite folk och har varit lite social. Dock så är jag kanske inte alltid på hugget när jag är trött, men fy vad hyper man är när man fått sova ut ordentligt!

Idag har jag inte gjort så mycket. Tog mig en powernap efter skolan, väldigt behövdligt måste jag erkänna!
Var på utvecklingssamtatal idag också. Måste säga att det gick förvårnatvärts bra och jag hoppas att lärarna inte ändrat åsikt om mig då dessa omdömen är från Januari. Men nu får jag se till att skärpa till mig med närvaron  och se till att gå!  Ohyeea jag ska bli en nörd (; Haha nej men allvarligt, jag ska verkligen skärpa mig. Har ju sökt sommarjobb och grejs nu, så jag hoppas att detta kommer att gå bra och att jag får det. För jag måste ha ett jobb!

Nu ska jag ta en kopp te och njuta av att jag är ledig i morgon och börjar inte försen halv ett på torsdag(Y
Ohyeea! :D
Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0