Träna eller banta? Eller kanske både och?

Hejsan! (:

Idag har inte mycket hänt. Eftersom jag sov bort mesta dels av dagen..
Jag orkade inte ens äta middag idag, så det blev macka och chokladdricka ( Oboy fast på kakao (Y ).

Jag var ute och rörde lite på fläsket. Det blev en 45 minuters promenad tillsammans med mamma. Rätt härligt att få rensa skallen innan det är dags för att sova =p
Så nu ska jag nog ta och börja göra i ordning mig inför natten då jag börjar tidigt i morgon, ush! :(

Fick hem lite saker från oriflame idag, underbart!!


Puder, 120 :-
Fondation, 89:-



För stöd mot något barnhem (?),Armband, 29:-


Träna,banta eller både och? Något måste man börja med iallafall!! ;o

Pusshej♥//Denise

Kommentarer
Postat av: Moaaaa

Men fan va ful du är din bajs! Du behöver varken eller!!!

2011-03-08 @ 20:07:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0