Sommartid = Snö ...?

Hejsan! (:

Det där med vår och sommar kan vi ju glömma. Sommartiden är inställd och snöflingor har vällt ner från himlen.
Detta känns verkligen hoppfullt.. Jävl* Sverige!
Om man ändå kunde fått bo någon annanstans. Någonstans där det är varnt! Det hade varit underbart(y
Men med tanke på att det inte är så nu så får man väl ta och acceptera det hela och dra fram vinterjackan igen...

Idag har inte så jätte mycket hänt. Har faktiskt sovit mesta dels av dagen...
Dock var jag en snabbbis hos Melissa en sväng. Spännande! Nej men vi tog det bara lugnt och chillade på läget:P
Haha en ikke händelserik dag. Dock så har resten av helgen varit helt okej. En väldigt intensiv helg med deverse överraskningar!

Det där med plugg är kanske inte riktigt min grej. Fy fan vad jag inte orkar plugga nu.
Tror jag hoppar över det i dag och får plugga röven av mig i morgon istället..


(En gammal bild på en sleeten tjej)
Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0