Sanctum 3D

Hejsan! (:

Denna dag har varit ganska långtråkig men samtidigt väldigt underhållande.
Jag kom inte ur pyjamasen försen vid tre två tiden och blev inte helt i ordning försen runt sex tiden. Så mestadels utav dagen har jag tagit det lungt och bara varit. Rätt gött ibland faktiskt^

Gick på bio med Johannes och Jocke. Rätt trevligt måste jag säga(Y
Det blev Sanctum 3D. En rätt okej film. Dock påminde huvudrollen om person jag känner så det känndes lite knas, men förutom det så var det faktiskt ganska rolig. Härliga kommentarer som gjorde väldigt stor betydelse för filmen!^

En kort förklaring om thamovie ; En thriller i 3D med James Cameron (”Avatar”, ”Titanic”) som exekutiv producent.
Ett dykarteam ger sig av till en avlägsen del av regnskogen i Papua Nya Guinea för att utforska de otillgängliga undervattensgrottorna. När de befinner sig hundratals meter under marknivå bryter en tropisk storm ut och vägen upp ur grottorna blockeras. Vattennivån stiger hastigt och dykarna tvingas allt längre in i grottsystemet. I jakten på en annan väg ut växer desperationen och nervpressen gör att dykarna snart visar sitt sanna jag.

En härlig film, kanske inte den bästa men ett gott skratt får man iallafall (;




Pusshej♥//Denise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0