Jag vill sova...!

Tjenixen! (:

Idag var bland dem onödigaste skoldagar vi haft på länge. Vi började med en vanlig lektion (okej inte så onödig), sedan hade vi lunch i 1h 30 min och sedan en lektion som varade max i 30 min. Så himla ovärt! Ush, jag gillar inte när det blir sådana jobbiga tider bläbläblä!

Det blev iallafall snabbt hem efter skolan, äta och sedan bort till Lindholmen för att gå på en adution för en långfilm. Jag åkte dit med Nicole. Kan säga att det känndes ganska ovärt att vänta i två timmar för att prata i ca 15 sek. Inte okej!
Möjligtvis om jag lyckas få rollen, men annars känns det ganska så misslyckat, Men en kul grej bara ;)

Det blev iallafall att träffa Grabbsen på kvällen och bara ta det lungt. Dock har jag varit väldig seeg!
Men nu ska jag nog glo en film, om jag inte somnar så att säga^


Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0