Dödshopping

Hejsan! (:

Efter skolan blev det att åka mot Partille för att få mina naglar gjorda hos Emelie.
Riktigt färgglatt och snyggt^^
Dock känns dem väldigt färgglada förtillfället då mina förra var så diskreta, men jag vänjer mig nog om ett par dar :)
(bildkommer senare)

Efter en ny färg på naglarna blev det lite shopping i Allum med syster. Riktigt trevligt. Dock köpte inte jag någonting utan syster yster gjorde. Ett par skor, fondution och en tröjliknande sak. Super snyggt iallafall(Y

Så nu har vi precis kommit hem och jag funderar starkt på att ta och sova eller om jag ska hålla ut så att jag kan sova hela natten ut. Jag har inte riktigt bestämt mig ännu :P


Trött tjej..!
Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0