Det skulle bli vi två

Att veta att du bara är ca 45 minuter ifrån mig känns som en stor tyngd.
Att veta att det skulle bli vi två, vi två och inga andra.
Att veta att jag var förälskad, att veta att det var du som fångade mitt hjärta..
Att veta att det var jag som gjorde bort mig totalt.

Du anar inte vilken fin människa du var,
någon som fick mig att bli knä svag.
Du var min ögonsten, allt jag kunde tänka mig.
Men sendan en dag så var du borta, bort från mig, borta från allt.
Du bara försvann, du anar inte hur mycket jag ångrar mig..
Det kunde blivit perfekt, istället är det lika stelt varje gång jag ser dig.
Adjö och färväl min vackra fjäril. Du var mig varmt om hjärtat, men det blir aldrig som förr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0