Dagens utflykt

Hejsan! (:

Efter skoldagen och min fina lilla picknick med bröder och mammas sambo så tog jag mig vidare till Allum.
Där blev det att gå en sväng med Melissa. Vi började på Apoteket då jag äntligen lyckades ta mig dit. Dock måste jag ju dit igen om en månad, så det var ju lite segt! Det blev att hämta ut Cerasset för tre månader framöver, även det jag ska hämta ut om en månad igen (?).
Iallafall, vi gick sedan vidare till Willys för att köpa godis. Alltid lika gött (;
Det blev sedan att sitta en liten stund på Max då Melissa skulle äta och vi hittade sällskap, Felicia och Jonathan. Trevligt trevligt! (: Det blev lite tjöt om allt möjligt.
Sedan gick vi åt vart sina håll, eller iallafall jag och Melissa gick åt ett och samma och Felicia och Jonathan åt ett annat^
Efter ett tag åkte jag och Melissa hem till henne. Det blev en del prat och jag fick även se de små valparna. Dem är så fruktandsvärt söta, puttinutti va söta dem är!!
Det blev iallafall en del tjöt som sagt. Och att vi ska höras av på fredag. Hoppas allt går bra nu!
Älskar dig Melissa, det måste gå bra... det ska gå bra! (y

Min lillebror var jätte söt förut! Jag fick ett halsband utav honom som han hade gjort på dagis. Jätte gullit verkligen!
Nakdelen var ju efter ett tag så lät det såhär: Nu har du andväntfärdigt mitt halsband, nu ska jag ha det.
Den lilla shet ungen säger jag bara! Här blir jag jätte glad utav att jag får det, så får jag ändå inte det. Schyssta grabben (Y Men jag älskar han änådå! :)




Pusshej♥//Denise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0