60 år och "nybliven" mamma

Hejsan! (:

Idag var jag som sagt på kalas. Det var Terttu som fylle 60 år. Så massa Grattis!
Hela hennes släkt var där och det bjöds på smörgåstårta och tråta. Mumsigt! Dock tror jag att min kropp fick sig en rejäl dos av socker och annat onyttigheter som gjorde att jag mådde jäkkligt illa efteråt. Det kunde ju berott på andra saker också, men först och främst detta!
Vi fick även se på Terttus små kattungar. Åtta styckna, så himla söta! Dock ser dem ut som råttor:P

Efter kalas firandet blev det hem till Felicia. Det blev att ta kort och sjunga för hennes lilla syster som fyller tolv år idag. Så Grattis även till henne!!
Det blev även en del tjöt om deverse saker. Sommarplaner, framtidsplaner, dagsplaner och helgplaner. Spännande!!
Så det var väldigt trevligt även detta.


Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0