Ont i halsen

Hejsan! (:

Mer jobb och en mindre snäll arbetsledare och en mindre tålig Denise, så går jobbet alldeles utmärkt!
Men det är kul, det har sina stunder. Men det kommer se fint ut på kontot efter allt detta slit, så det kan väl vara värt. Dock är jag nog sjuk och skulle behöva ligga i sängen med tjugotusen filtar och täcken med en kopp te. Men vad gör man inte, bara bita ihop och hoppas på att min äckliga hosta går över. För så som det är nu så dör jag lite faktistk :( Ni vet när man sätter i halsen och hostar och hostar och hostar, sådan är min hosta, och det slutar aldrig. Japp, bara tre dagar kvar, sedan kan jag andas lite och sedan kör man igen.
Nej, men tror jag behöver ett hejdundrandes party, då kommer jag må fint igen (;  Hehe^^


Te med honung är ganska givet till en ond hals...
Nu ska jag försöka sova och hoppas på att somna ganska snart och inte klcokan fem som igår, japp
Pusshej så länge♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0