Något som inte stämmer

Hallloj där!!

Igår skrev man fotoprov.
Ibland undrar jag verkligen vad jag gör på den här linjen.
Efter två år borde allt sitta som en smack där uppe i huvudet.
Känner mig nästan ännu dummare nu än innan.
Att hålla reda på alla tal gör att hjärnkapaciteten försvinner totalt.
Nej ush, ibland undrar jag verkligen!

Jag skulle ju plugga igår.
Det enda jag hann göra igår var att prata lite med lillebror och sedan så sov jag resten av dagen.
Jag somnade klockan åtta. Och vaknade till sedan vid halv ett utav den trevliga storm vi fått tillbaka.
Känner att det blev trots allt inget plugg igår. Jag får hoppats på att provet gick bra ändå.
Kan ju hoppas på ett G om inte annat ....

Idag däremot är tanken att jag ska ta tag i pluggandet då jag har ett ganska så stort prov i morgon.
Politik, lagar och deverse saker, jag kan ju inte påstå att det är bland det roligaste jag läst om.
Men kort om det. Jag fick eller rättare sagt varje elev i vår klass fick en liten present av lärarna igår.
Riktigt gulligt och snällt må jag säga.


Framsida


Insida


Noblesse, även eleverna hade julklappsutdelning. Eller kanske heter julklappslek^^

Pussehj♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0