Middagslur

Hejsan!

Idag har jag varit på Allum tillsammans med Git och Melissa.
Ställde klockan och gick och la mig alldeles försent igår så jag har varit helt färdig idag.
Blev iallafall en titt i affärerna.
Därefter blev det hem till Melissa.
Blev äta ta en macka och sedan blev det film, Skönheten och odjuret.
Så grymt bra och väldans gammal!!

Välhemgången blev det mat och sedan hoppade jag in i min Onepiece.
Blev sedan att se filmen Hopp med lillebror.
En ganska ny film. Men var helt okej, dock hade jag lite mer förväntningar om den.
Efter filmen somna jag.
Japp, de fem timmars sömn räckte inte för mig.
Så tror jag ska krypa ner till sängs tidigt idag.
Känner mig helt slut i hela kroppen...


Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0