Kursen avslutad .

Hejsan!!

Idag avslutade jag min drama kurs.
Känns väldigt tråkigt samtidigt som en väldigt lättnad.
Jag kan ju inte påstå att jag hurrat varje gång jag klivit in i salen, men jag har ändå alltid gått därifrån med ett leende på läpparna. Det har varit en trevlig och rolig kurs som jag läst som estetisk verksamhet.
Kände verkligen att jag valde rätt.
Och jag känner själv att jag gjort mig en bra insats så jag hoppas på ett litet högre betyg!
Man kan ju alltid hoppas iallfall^^

Efter plugget blev det hem till Felicia på en kopp kaffe.
Det blev därefter att hämta lillebror på dagis.
Blev även att sitta barnvakt hela kvällen.
Vi hade det då riktigt mysigt.
Dock tror jag att både han och jag har åkt på något jobbigt virus :(
Jag känner mig illamående kallsvettas och mår inte alls bra...
Men jag ska se hur jag känner mig i morgon, annars blir det att vara hemma på kvällen -.-
Men till skolan ska jag iallafall.
Känner att jag varit duktigt och varit i tid varje dag denna veckan.
Jag ska se till att sätta morgon dagen också!!
Yes, nu blir det till att krypa till sängs (:


Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0