Lite mys med tre härliga brudar!

Hejsan! (:

Skoldagen idag gick bra. Var dock inte alls så pepp inför vårat projekt arbete. Men det är väl bara att gilla läget. Längtar till måndagen då schemat och lektionerna drar igång. Känner mig super taggad!!
Efter skolan blev det hem till min far som jag inte träffat på jätte länge då det kommit annat ivägen. Men idag så kände jag att en middag kan man ändå få hinna med. Så det var väldigt trevligt. Märks att jag inte varit där på ett tag på vi fått en mycket fin entré dörr samt nya räcken till trappan upp till dörren. Så sedär, det kan hända mycket när man inte är aktiv. Hehe, nej men det var trevligt att träffa pappa igen. Fine att jag kanske inte alltid orkar med honom men ibland är det riktigt gött att bara få prata av sig om livet och ovärderliga saker. Haha, göttmos helt enkelt! (;

Efter middagen samt kaffe fika blev hem till Felicia.
Hemma hos Felicia väntades lite gott gott och även Jennifer och Victoria var där.
Mycket trevligt måste jag säga! Blev en hel del tjöt och en film, "Hur du blir av med en kille på tio dar".
Hade riktigt trevligt om inte annat!
Hade tänkt sova över, men ska upp tidigt och passa lillebror. Får se vad han och jag ska hitta på.....hm?
Vi hittar säkert på något trevligt^


Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0