Äre goo fika?

Hejsan! (:

Idag har det verkligen varit knepigt väder! Det har stormat, haglat, pissregnat, gassandesol, blixtrat, åskat ja vad kan man säga? Det saknades bara att det skulle börja snöa -.- Åh, jag är så trött på svensktväder!

Förutom vädret har jag haft en toppen dag!
Blev att åka in till staden Göteborg för en fika, lite skyltshopping och mat tillsammans med Linnea.
Hade jätte trevligt! (:
Därefter blev det att Nina kom hem till mig en sväng. Blev en massa tjöt och lite bus med lillebror.
Senare blev det för min del att åka hem till Simon och fula sönder sig. Haha, go grabb!
Så min dag har varit lyckad. Dock tror jag att min sömn kommer vara sämre.. upp om sex timmar, jippe!
I morgon väntas en hel dag inne på Liseberg med skrikande ungar, döda mig.
Nej, men det ska bli kul! Ska ju få träffa kusinerna :)
Dock kommer jag få proppa tabletter om jag ska klara en hel dag på Liseberg med så lite sömn...
Meen jag får skylla mig själv!


Pusshej nu blir det sängen! ♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0