Jonsered motet

Hejsan! (:

Dagen började väldigt seegt och den avslutades väldigt intensivt!
Från att inte ha någonting att göra till att ha massor.. jag säger då det, från början till slut(y

Tittade film borta vid kbäcken (början av Jonsered motet) tillsammans med Melissa, Marcus, Christoffer, Linus & Gulldlock(a :P
Det blev en skräkis, kan ju säga att jag inte riktigt klarar av skräkisar och hoppade till för minsta lilla.
Men den var inte sååå läskig, hade slutet varit bättre så hade den helt klart varit en ikke tillåten film för Denise.
Men med tanke på att slutet var förjävligt så var filmen helt okej.
Det blev den där filmen där det är en man, "freddy", som dödar tonårsbarn i deras drömmar...

Efter filmen blev det sjuk humor och brutala skratt(Y
När jag och Melissa sätter oss på bussen kommer vi på att vi glömde hjälmen vi lånat.
Så från Anneber till kbäcken (början av Jonseredmotet) och tillbaka på ca 11 min och till allum...
Detta tog oss 33 min, 33 min är då inte dåligt!
Då vi brukar gå från allum till Anneberg på den tiden.
Ska säga er att så fort var det längesedan jag gick.
För en jävla hjälm, men a är man godhjärtade som oss så får man ju bjuda till lite! HAHA!! (;

Nu ska jag ta det lungt och drick en kopp te och sedan sova(Y
Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0