Sanning eller är det bara mina synpunkter som spökar?

Hejsan(:

Denna dagen började jag med att gå upp klockan 07.00 trots att vi började klockan 09.00
Kände mig faktiskt lättad över att gå till skolan, trots att det var skola och det man vill är att vanligtvis inte gå till skolan. Men men!
Idag hade vi prov i matte, det gick rent utav åt skogen!
Jag måste verkligen skärpa mig, när det är nationella ska jag ifall ha ett Vg, thats it!!!
Ifall, annars har det inte hänt så mycket i skolan förutom att jag var väldigt nära på att somna på sista lektionen.
Jag har nog aldrig varit så nära på att somna, men mina ögon ville inte riktigt var öppna och hjärnan ville inte sammarbete, knepigt nog så var det just det vi pratade om (eller a, vi tittade om en film om just ögat) så det var ju lite knepigt xD

Efter skolan blev det hem och passa lilla Noel, han somnade dock bums så det var inga konstigheter ;)
Elinor kom förbi under tiden jag passade honom och höll mig sälskap tills Jouko kom hem :P
juste ja, han fick föresten en t-shirt utav mig och Lucas i födelsedagspresent(y
Efter att jouko kom hem blev det att gå över till Elinor.
Där blev det att äta choklad(Y och färga hår, inte mitt hår, utan Elinor.
Hon blev väldigt mörk den här gången, så i helgen blir det att lägga i rött :P
Det blev även att titta en stund på titanic innan jag skulle hem, en väldigt bra film tycker jag^^
Annars har det inte hänt så mycket.

Dagens fråga:
Lägger svarta höns bruna ägg? Eller är det kasnke bara en myt? eller är det bara jag som fått för mig detta? xD

Pusshej♥//Denise

Kommentarer
Postat av: Elinor

Du, det har ingenting med färgen på hönorna att göra! det är maskrosorna som gör susen! Vetenskapligt bevisat av mig själv faktiskt (; <3

2010-03-01 @ 22:04:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0