Blåa fingrar?

Hejsan (:

Dagen har varit helt okej.
Det har inte hänt något speciellt utan har bara tagit det lugnt.
Har haft ett "prov" i Son idag. Det gick och helvete då jag inte var så skärpt när vi tittade på filmen...
Men men, jag får ängna mig i helgen åt att plugga på son.
Har däremot spanska prov i morgon, och jag fattar inte ett skit!
Jag orkar helt enkelt, det finns liksom ingenting som gör att jag vill sätta mig ner och läsa på det där dumma häftet.
Det är inget som intresserar mig, men jag måste väl...
Det är mycket som ska göra det senaste faktiskt.
Har inte tänkt på det tidigare men jag har sjukt mycket saker jag bör göra.
Och så har vi ju den där jävla operationen.... Som ingen tycks vilja fatta konsekvenserna för.
Vafan, seriöst... det kan vara din död och min död, jag vill inte!!
Jag kommer inte klara ett liv utan dig, vem ska då skälla på mig och vara allmänt jobbig?
Vart ska jag ta vägen, vart ska jag bo?
Jag som trodde att det inte skulle bli jobbigt, men så där du upp massa skit som tänkt om, tänk om det skulle hända.
Vart vill ni bo då?
Vafan, är det ens en fråga?
Jag ska ifall ingenstans, och inte du heller!!
Älskar dig *****!!!
Även fast jag är värdelös på att visa det.

Btw; Jag har blåa fingrar idag!!
Pusshej♥//Denise

Kommentarer
Postat av: mamsen

ÄLSKAR DIG OCKSÅ!!! Men ibland måste man ta i de där jobbiga frågorna innan det är försent. När det finns en valmöjlighet. Efteråt kan det vara försent. Men vi får hoppas att det går bra. Och det ska det ju göra eller hur?!



Puss Älskar dig!!

2010-03-20 @ 13:21:29
Postat av: Denise Eriksson

<3

2010-03-20 @ 16:08:19
URL: http://denisexeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0