Kyss mig i röven!

Halloj där (:

Även denna dagen sov jag bort, gick upp klockan 15.00.
Är man inte lite hjärndöd då eller ?
Är bara så less på att jag inte går upp i tid och gör något av dagarna, så less på att jag inte vaknar av min alarm signal. Jag brukar jämt vakna av den, men nu... ikke!

Ifall, jag har inte gjort något speciellt denna dag.
Träffade Moa en stund idag, drack te och åt chips.
Vem fan dricker te till chips om inte Moa och Denise? haha!
Det blev ifall att göra en lista under sommarlovets dagar.
Eller inte dagar, men saker vi ska göra :)
Vet inte riktigt hur vi ska hinna med allt, för vi räknade ut att allt vi ska göra kommer vara på ungefär sex veckor.
Det är ju nästan halva sommarlovet xD
Men vi får hoppas på att allt går för sig ^

Efter Moas trevliga besök fick jag även alla hennes bilder från London resan och balen.
Sedan var det upp till Elinor och glo sex and the city serien :)
Sedan över till syster för att mata katter och fiskar.
Pusshej♥//Denise

(En härlig bild från Londons tunnelbanor,"Modeller;Patrick N och Denise E Fotograf; Moa A)

Kommentarer
Postat av: R

Ni är lika snälla som ni är söta :)

2010-06-14 @ 15:45:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0