Horor i Partille

Hejsan (:

Idag skulle jag egentligen gå upp klockan 08.00 för jag hade tänkt duscha innan jag skulle iväg.
Men så blev det inte..  Det blev att gå upp 09.30 och bussen gick 10.05
Så det blev väldigt stressigt i morse.
Väl på bussen möttes jag upp av Yasmin.R eller a, hon satt på bussen helt enkelt.
Vid Allums central möttes vi av Emelie för att sedan ta 510an in till Nils.
Där träffade vi Yasmin´s kompis.. jag har redan glömt namnet
Och sedan mötte Helen upp oss för att köra vidare mot kungälv.
Väl i Kungälv (jag tror det var där ifall) blev det att börja fixa naglar.
Det blev tippar men lila och glitter,bilder kommer sedan.
Med tanke på att dem hade öppet hus så var jag inte hemma försen 17.30
Så Emelie, tack så jätte mycket för dem fina naglarna(Y

Väl hemma blev det grillmat till middag, mycket gott!
Efter maten blev det hem till Simon en sväng, vi gjorde väl inget speciellt förutom att prata lite strunt (;
Efter det blev det kåsjön.

Jag,Nina,Elinor och Matilda åkte upp, vi stötte även på en del av Björndamms "gänget".
Nina och Nina hoppade glatt i det kalla/varma/kalla/varma vatten, jag kan inte riktigt bestämma mig.
Men det var väldigt härligt när man väl hade doppat sig^
Det tog en stund innan Matilda hoppade i, men mot sin vilja var även hon i vattnet.
Elinor den badkrukan satt på bryggan och tittade på -. :P

Efter badet i kåsjön blev det vidare hem till Matildas far.
Där blev det att titta på film, Perfect mordder eller måt sådant`?
Den var helt okej, fast slutet var uselt! Så det försörde hela filmen.
För övrigt gjorde vi inte så mycket, pratade strunt och hoppade lite studsmatta^^
Det roliga var när vi väl var påväg till Matilda.
Då blev det helt plötsligt en liten konversation om horor i Partille.
Det skulle verkligen inte funka att vara hora i partille kom vi på.
För i Partille vet alla vem alla e. Det skulle aldrig gå .
Haha, Men det var kul ifall.
Ett mycket intressant samtalsämne som varade ett tag xD

Dagnes kommentar,
M; Nu är dem tillbaka i Partille (Dem som hade varit i kroatien med handbollen menade hon)
N; Du vet väl om att vi fortfarnade är i Partille och att Öjersjö tillhör Partille ? (vi tog bussen fårn Öjersjö).
Det är säkert inte en jävel som fattar var jag menar, men det var väldigt roligt på plats xD

Tack för en trevlig kväll flickor (:
//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0