Bye bye

Hejsan (:

Denna sista skoldag (innan skolavslutningen som är i morgon) så fick vi lov att rensa ut våra skåp.
Det känns hämskt att vi faktiskt slutar att vi har gått färdigt Grundskolan.
Det känns helt enkelt inte verkligt, jag kan inte förstå, förstå att vi faktiskt går ut i morgon!
Jag har spenderat nio av mina levda år på Björndammens skola, nio år.
Och i morgon lämnar jag den.
Jag kan inte riktigt fatta det.
Och vi har hunnit med så mycket under alla dessa år tillsammans, det har varit folk som bytt skola, det har varit bråk, det har varit tårar, det har varit kärlek, det har varit vänskap och det har framförallt varit en helt underbar gemenskap mellan oss.
Jag älskar verkligen er, 9M kommer alltid att finnas i mitt hjärta!

Så jag önskar verkligen all lycka till er alla och hoppas att folket kommer klara sig fint,
inte för att vi ska säga adjö än.
Men jag vill ändå tacka er för dessa otroligt fina år tillsammans♥


För övrigt idag träffade jag Felicia.L idag, vi tittade på film och pratade en hel del.
Och Felicia, jag vet om att vi inte har umgåts så jätte mycket den senaste tiden,men jag är verkligen glad att du tar dig tillit till mig och berättade allt som har hänt.
Jag finns alltid vid din sida och det hoppas jag att du vet.
Hur jobbigt du än kommer ha det så lovar jag att finnas för dig och göra det bästa av situationen.
För jag vill att du ska vara lycklig och må bra, jag hoppas verkligen att allt löser sig med allt.
Och du, vi ska ha dem bästa åren tillsammans på gymnasiet! <3

Jag träffade även Elinor en stund på kvällen, det blev sex and the city cäsong 2.
Jag gillart(y
Och Elinor, du ska vist med i morgon! :D
Love ya <3

Pusshej♥//Denise

Kommentarer
Postat av: Felicia

älskar dig denise! tack för att du finns! <3

2010-06-10 @ 13:11:48
URL: http://feliciasdag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0