Anyong hi gasaeyo

Hejsan!

Idag måste jag säga att jag har varit duktig.
Trots att jag kom i säng sent i går gick jag faktiskt upp 8.30, jag känner mig mycket duktig!

Ang överskriften så sa jag just hejdå till mammas syster,hennes man och hennes vännina.
Då dem ska åka hem idag.
Det känns lite tomt när dem inte är här längre, även fast jag inte varit hemma så mycket.
Så det känns lite konstigt... att dem ens har varit här, det är helt otroligt.
Jag hoppas ifall att flygresan går bra för dem och att dem inte tappar bort varandra under resans gång.
Mycket kärlek till dem, och jag hoppas verkligen att det snart är vår tur att flyga till dem.
Sharanghe<3

Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0