pengarlös

hejsan (:
>Idag ska jag iväg till pappa min.
Så jag har försökt få med mig allt som behövs, ska jag vara helt ärlig så har jag två stora sportväskor fyllda till max + en handväska.
Så jag hoppas bara vi får plats i bilen xD
Och troligtvis har jag vääl glömt en massor också xD
Vi får se hur detta slutar ^
>Måste dock medge att min uppdatering inte kommer vara så effektiv då jag inte kommer ha någon dator när jag är hos pappa :(
>Men nu eller denna helgen så kommer jag vara där och nästa vecka från måndag till onsdag åker jag till Danmark efter det fyler syster år och + att det är Gothia (y
'Och om folket undrar varför jag inte svarar på dess sms beror det på att jag är pengarlös på telefonen...
Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0