Man lär sig saker varje dag!

Hejsan! (:
>Denna dag började skolan 08.30 med först en 50 minuters Svenska lektion där vi gick igenom vad för uppsatser det eventuellt skulle kunna komma på Np t näste vecka.
Efter det blev det 80 min (?) syslöjd där jag snart, snart, snart är klar med min klänning :D
Sista lektionen vi hade avslutades med ett so prov om kristendomen, måste säga att det kändes väldigt bra efter att jag hade skrivit provet.
Svarade till och med på allt i hela häftet ;o oh det är inte ofta jag gör det xD
>Efter skolan blev det hem till Elinor där vi skulle ha en liten tjejmiddag eftersom jag fyllt år.
Blev en hel del go skratt och massa prat, vi lyckades också klämma in lite sång och dans xD
Jag tyckte ifall att det var skoj. Sedan vad ni andra tycker så vet jag faktiskt inte :P
Det blev ju trottsallt ett väldigt fort slut då vi alla blev basted!
Men vi hade ju inte räknat med så mycket annat heller...
Men jag känner ändå lite dåligt samvete då jag inte ens sa tack så mycket till Satu för att vi fick vara där.
Jag måste helt enkelt vara helt respekt lös!
Men jag får ta och be om ursäkt i morgon, för att det blev som det blev.
Men tack så hemskt mycket för ni som kom ^^ <3
Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0