PinsamT

Hejsan!

Ni får ursäkta mitt tidigare utbrott (senaste inlägget). Men det var så jag kände då och jag står fast vid det.
Dock så kanske jag inte behöver överreagera så som jag gjorde.
Men som sagt, ibland har man lust att bara bryta, vara för själv i någon minut, men samtidigt vill man aldrig vara helt själv. Som tur är så har man goaste musiklistan som gör att jag dämpar mig en aning, tack och lov för det!

För att göra det lite jävligare än vad det redan var fick jag mig ett ryck och har nu packat ner kläder i två stycken banankartoner. Enbart klänningar,kjolar,för tunna byxor för att användas nu.
Detta ryck med tanke på att jag inte längre får plats med mina kläder i min gaderob..
Måste nog skaffa en större (?) eller kanske en till :D
Jaja, vi får se hur det blir med den frontn, det är ju inte direkt så jätte stort i mitt lilla rum xD Haha!
Den enda golvyta som finns är en ca 30cm gång mellan min säng och gaderob men än så är det inte.
Detta kan ju bero på att jag har en massa saker på golvet som inte ska ligga där, men ändå!! ;o
Man borde kunna ha saker på golvet utan att de ska vara ur vägen! (:

I morgon eller rättare sagt idag så är det julavslutnig. Då börjar mitt lov.
Äntligen!  Ush, jag har verkligen längtat! Dock har jag som sagt inga pengar så detta kommer bli ett ganska tråkigt lov. Men jag får väl helt enkelt göra det bästa av situationen, gå i ide! Japp.
Pusshej nu ska jag försöka få mig lite sömn♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0