Julshopping

Tjenare! (:

Även denna skoldag känndes väldigt onödig och det känns som om resten utav det som är kvar på terminen kommer att vara. Lite synd, men ändå väldigt gött!!
Idag hade vi också bara två lektioner, och under dessa två tittade vi på film.
Helt okej, men ack så onödigt!

Efter skolan blev det att shoppa lite julklappar tillsammans med syster inne i staden.
Idag tog jag ju ingen väska utan bar min dator i handen, kan ju säga att det kanske inte är det smartaste dragen jag gjort. Men vafa, shit happens !
Det blev shoppat tre julklappar och en inflyttnings fest. Inte helt klara med julklapparna, men bätter än inget(Y

Efter detta blev det hem till Melissa. Blev lite sturnt prat,kort m.m (:
Annars har jag bara legat och glott film. Tittade på Mulan 2. Så jäkla bra, men sorlig ;)
Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0