Fjärde advent

Hejsan! (:

Idag eller rättare sagt igår var det fjärde advent. Detta firade vi med att sova ut, lääänge!
Det blev gemensam frukost och därefter en go dusch! Det blev även att äta go lunch.
Efter det blev det vidare till Melissa.

Med tanke på att det är fjärde advent blev det upp till furulunds kyrkan tillsammans med Melissa och Kajsa.
Lite besviken över denna gudstjänst. Men det kan ju inte vara lika bra varje år ;)
Det man mest reagerade på var prästens vald av ord då det bla kom ut ordet; hora ur hans mun.
Det känndes inte riktigt passade om man är präst.. men vad vet jag? Kanske det är okej att välja dessa ord.

Efter gudstjänsten blev det att åter igen gå hem till Melissa.
Det blev att måla lite. Eller a ganska mycket. ca sex sidor var tror jag att vi lyckades få ihop xD haha!
Men det är kul att måla^^
Det blev även att se på The day after tomorow. Men ack vad lång det var, det hade vi inte riktigt räknat med!
Från klockan 21.00 till 23.45. En jäkla massa reklam samt nyheterna var med.
Men ändå! Jag hade iallafall tänkt vara hemma innan klockan elva, men ikke!
Jaja, nu är jag iallafall hemma och pratar med syster och äter godis^
Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0