Fånga tomten!

Hejsan! (:

Det började idag med att jag försov mig, trodde jag. Jag springer ut i hopp om att hinna med bussen!
Men misslyckas självklart. En mindre glad Denise kommer tillbaka hem för väntan på nästa buss.
Och jag bestämer mig för att sjuk änmäla mig istället. När jag väl får se mitt schema upptäcker jag att den buss jag varit så sur över var en timme tidigare än den jag skulle ha tagit.
Så istället för att sjukanmäla mig stressar jag bort till min buss , denna gång den rätta.
När jag anlett i skolsalen tycks alla vara lite uppspelta över någonting, och jag förstår inte riktigt vad det är frågan om?
Men det visade sig att det var tomten som sprungit löst. Detta kanske inte har så stor betydelse eftersom det alltid är kul att få sig en förtitt hur tomten kommer se ut i år ;)
Men det hela gick ut på att man skulle fånga tomtens luva och när man gjort detta får man fina priser b.la. godis, biobiljetter m.m En väldigt rolig sak tycker jag(Y
Dock var inte jag på hugget när det gällde tomtens luva, så det fick bli andra som fick chansen!
Jag menar, jag kan ju inte ta alla priserna :P Haha!

Det var inte bara skoj och lek i skolan idag utan det blev även lite allvar.
Engelska presentationer, analyser av noveller och ett två timmar Excel prov.
Vi får väl se hur det gick med det...
Man kan ju alltid hoppas på det bästa? Och med tanke på att detta var sista momentet i denna kurs är lektionen inställd i morgon. Gött!!
Dock ett prov i morgon som inte verkar lika intressant som den där lediga lektionen.
Så det blir en tidig dag i morgon. Kanske kan dra med mig syster på en julshopping runda, då hon kommer hem ikväll. Saknat henne grymt mycket!

Efter skolan har det inte hänt så jätte mycket.
Lite elaka kommentarer och roliga skratt, det är grejor det! (Y
Det blev en sväng till Melissa för att hålla Kajsa sällskap ?
Ja det låter lite knasigt, men Melissa var hos läkaren och Kajsa var där och ville inte vara ensam. Så varför inte ;)
Jag skulle egentligen behövt plugga inför morgon dagen, men just nu är jag bara så hilma trött!
Ska nog ta mig en liten lur om en stund.
För just nu väntar jag på min,Noels och Joukos päron paj. Det ska bli gott ^
Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0