När allting inte går som man vill..

Hej där!

Ibland känner det bara för jävligt att längta efter någonting och ibland känns det alldeles underbart.
Idag kan jag säga er att jag blev lite besviken..
Jag var verkligen taggad för att det faktiskt skulle häda något annorlunda och roligt, istället går det åt pipan.
Det viasar nämligen att festen jag skulle till på onsdag blev flyttad till fredag.
Och det visar sig att vi alla är ganska upptagna när det gäller den dagen,så det shet sig.

Väldigt synd tycker jag då jag hade planerat allt så bra och hade taggad för fullt.
Jag hade till och med ordnat barnvakt. Så jag funderade ett tag på att ringa och säga att det inte behövs någon barnvakt att alltihopa blev inställt.

Men istället kom vi med toppen idén att det blir in till "kulturkalaset" med vänner.
Och det kommer bli jätte roligt!
+ att jag kan behöva lite "barn ledigt". Även fast det skulle vara sista dan jag skulle passa honom känns det ändå ganska skönt att inte behöva gå upp tidigt.
Men frågan är var jag ska sova?
Eftersom jag lovat bort min säng till barnvakten... Men det löser vi?!

Pusshej från en ny taggad Denise (; ♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0