Dagen som flyger

Hejsan (:

Denna dagen har jag inte gjort någonting.
Absolut ingenting!
Men det stör mig inte så jätte mycket, bara lite.
Det faktiskt ganska skönt att bara sitta hem och ta det lungt, men inte för ofta!
Tror detta var första gången på hela lovet, så det är ganska okej.
Men jag är en sådan som måste göra något, hela tiden.
Gör jag inte det så får jag utbrott, okej okej... riktigt så illa är det inte, men nästan.

Jag hade tänkt sätta mig och glo på tv, men jag orkar inte med det eftersom det är så sjukt mycket reklam!
Hatar tv reklam -.

Nej nu ska jag ta tag i livet och städa lite grann, sedan kanske det blir the sims2 ^
Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0