Sova,svoa,sova....

Hejsan (:

Är så otroligt trött, men jag har för mycket engergi i kroppen för att jag ska kunna gå och lägga mig och sova.
Jag vill gå och sova, men jag klara inte av det.
Är alldeles för hyper, har för mycket engergi helt eneklt.
Jag tror att jag får ta och börja träna igen. För det här funkar ju inte..
Detta har väl försegått ett bra tag nu och det tar på krafterna, även när det gäller skolan.

Jag måste verkligen ta och börja träna igen, det tar kål på mig att jag bara sitter hemma och inte gör någonting.
Rastlös, det är vad jag är. Ush! Det är jobbigt att vara så här engergirik.
De är inget jag direkt brukar att vara om man säger så, förutom på kvällarna. Då jag ska vara trött.
Ändå tycker jag att jag går och lägger hyfsat i tid ifall.. eller?
Runt elva-tolv tiden, det är väl helt okej?
Eller när brukar folk gå och lägga sig nu för tiden?
Jaja, jag får ta och försöka bättra mig ang detta.

Så dagens fråga;
När brukar du gå och lägga dig på vardagarna?
Pusshej♥//Denise

Kommentarer
Postat av: Adrian

Jag brukar alltid ha som mål att ligga i sängen vid nio. xD

Fast det blir nästan aldrig tidigare än tio-elva. :(

2009-10-13 @ 15:33:26
URL: http://lindholmarn.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0