smoothie

Hejsan (:
Denna dagen började det med frukost hemma hos Elinor.
Blev att äta utav hennes bröd som hon bakat,mycket gott!
Blev sedan att stressa iväg till skolan då vi såg att det var några få minuter kvar innan vi började.
Så fort upp till skolan och in på Ea (eget arbete) passet.
Blev att plugga, eller ifall försöka, till engelska provet vi skulle ha lektionen efter.
Engelska provet var väldigt kort vad jag tycker. Jo vist, shit gött att det inte var så mycket..
Men det kändes ändå som man kunde det mesta och blev lite besviken på att man typ sönder pluggat till typ ingenting..
Men provet kändes ifall helt okej.
Men varje gång jag säger att någonting gått bra så visar det sedan att det gått åt helvete.
Aja, efter provet blev det bild lektion. Elinor fick visa sina kunskaper och måla ett rum till mig, Tack! (y
Matte och sedan spanska.
Känner verkligen inte för spanskan.
Men vi har fått en till spanska lärare, eller jag tror hon är våran lärare också?
Eller jag vet inte. Men strunt samma, hon är ifall jätte bra, Cecilia tror jag att hon heter.
Tycker att vi kan få ha henne,bara henne, på hel tid istället för våran "ordinarie" lärare i spanskan.
Efter skolan blev det att gå hem till Melissa.
Tjötade lite och sedan hem och äta.
Till mat blev det någon god skinka och potatis med sås, väldigt gott.
Efter det blev det att ta sig ner till Allum med Elinor och Melissa.
Blev att dricka gott! och då menar jag inte sådan dricka ni är vana vid att se mig med..
Utan denna gången blev det smoothie, mums!
Hallon,blåbär och vanilj glass(y Mycket gott
Efter Allum blev det hem igen. Sätta sig framför datorn och bara ta det lugnt.
Sedan blir det upp till Björndammens bamba och gå runt och kika bland smink, hud -och hår vårds produkter tillsammans med Moa (:
Och efter det bar det av hem igen.
Inte en så jätte händelserik dag kanske.. men det har bannemig varit en rolig dag!
Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0