2009-10-14

Hejsan (:
Denna dagen har faktiskt varit en väldigt härlig dag!
Känns som om det var den finaste dagen på hela året, vet inte varför... Men det känns bra.
Började med att gå till skolan. Hände inget speciellt.
Det ända var väl att vi hade redovisning i Non.
Vad jag tycker så gick det inget vidare....
Men man får väl hoppas på ett G ifall.
Efter skolan blev det att gå hem till Melissa för att hämta Ella.
Sedan blev det hem till Elinor :)
Vi gjorde la inte så mycket förutom massa prat!
Men det är också väldigt trevligt^^
Blev dans runt fem tiden.
Och där kan man kalla att det blev flum till 110% ojojoj, det var nog inte ett enda rätt steg som vi tog xD
Men denna gången så får det bli att öva. Öva, öva, öva!!!
Annars så har det inte hänt något speciellt.
Måste plugga inför Engelska provet i morgon.
Och jag har verkligen ingen lust!
Så jävla, urk. Så tråkigt och jag vet om att jag inte kommer klara det redan nu, så varför ens lägga kvart på det?
Okej,okej man ska alltid försöka.
Men jag är inte den bästa när det gäller sådant...
Pusshej♥//Denise

Kommentarer
Postat av: Yasmine Eriksson

Varför är rubriken skor??

2009-10-14 @ 19:57:26
URL: http://yasmineeriksson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha oj då xD För att jag hade tänkt lägga in bilder, men så gick det inte, för jag fattar inte hur man gör xD Så glömde jag byta rubrik xD <3

2009-10-14 @ 20:22:15
Postat av: Anonym

www.pizzie.blogg.se

2009-10-15 @ 18:52:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0