Jag orkar inte mer!

Hej igen (:
Det blev aldrig någon fotning, tyvärr..
Det får bli en annan dag.
Lyckades nästan ta mig ur fängelsehålan.
Jag lyckades ta mig till Yasmine, inte längre.
Fyfan vad jag är less på det här!!
Jag pallar inte mer, Jag gråter mig till sömns, och det har jag gjort i ungefär en vecka nu.
Jag orkar inte mera, du frågar mig nästan varje dag varför jag är som jag är.
Jag har inget bra svar på det, jag kan inte hjälpa det. Jag vet inte varför jag gör så här.
Jag känner inte mig själv längre. Det funkar helt enkelt inte längre!
Du frågar mig varför jag är hemma så lite  (när jag nu då inte får utgångsförbud som jag inte fattar att jag följer),
Det är just därför, du ger mig utgångsförbud och jag får stanna hemma.
Det känns ju för fan som om jag skulle sitta i fängelse.
Fattar du inte?!!
Du skulle lika väl kunna få slå mig, slå mig tills jag domnar.
Bara jag får gå ut och umgås, för jag pallar inte sitta inne hela dagarna.
Jag pallar inte!!
Du undrar varför jag beter mig som jag gör, Det är för att jag blir dum i huvet när inte jag får socialt umgänge.
Jag pallar fan inte mer.
Häng mig, skjut mig !! Vad som helst. jag pallar fan inte mer.
Du undrar kanske varför jag har sår på armarna, jo det är för att jag inte vill känna mer, jag orkar inte mer.
Jag orkar inte med det här.
Jag gråter seriöst varje dag och du undrar varför jag ser så sliten ut.
Det är för att gråta också tar på krafterna.
Du frågar mig vilken "låda" jag vill vara i, positiva eller negativa.
Det är du som är i den negativa, det är du som har gjort mig så här. Det är du som är den elaka.
Det är du som håller ditt barn inne. Och lyssnar hon inte hotar man med Sos.
Vafan är det här för jävla liv?!!
Jo vist jag kanske står ut ett tag till, men inte länge till.
Fyfan för det här.
Jag har lärt mig en läxa nu.
Okej!
Vad mer begär du? Att det ska kännas att jag gjort något fel. Jo men jag har fattat.
Och jag orkar inte mer.
Jag orkar inte mer....................
Un Beso↔//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0