Internet Cafe!

Hello my bitches!

Jag @r ledsen att det inte blivit n@gon uppdatering det senaste..
Men nu @r det s@ att man @r i London ni forst@r!!!
Och ja, det @r helt underbart h@r.
Hittils har vi varit lite overallt och bara tittat p@ lite k@nda byggnader/platser h@r i London,
Bilder kommer sj@lvklart senare!!
Men jag kommer nog tyv@rr inte kunna uppdatera er n@got mera nu n@r jag @r h@r..
Men jag lovar att uppdatera er n@r jag kommer hem.
Mycket bilder och mycket text!
S@ var uppm@rksama under n@sta vecka. For d@ kan jag lova er att det kommer komma en del om min resa i London(y

Finns p@ mobilen om det skulle vara n@got viktigt.. Men bara om det @r n@got viktigt,
For det @r snor dyrt att prata i telefon h@r 2,95:-/min om det @r n@gon som ringer.
Och 4.68:-/min om jag ska ringa n@gon..
S@ som sagt, ring bara om det @r n@got viktigt (:

Pusshej♥//Denise

Kommentarer
Postat av: Felicia

sv: OM VI SKA :D!!!<33

2009-11-04 @ 15:14:22
URL: http://feliciasdag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0