Foto dag?

Hejsan (:
Denna dagen har varit riktig seg.
Började med att man var hos Elinor och sedan skolan..
Helt okej (y¨
Så början på denna dagen har la inte varit någon höjdare, väldigt seg, om man säger så.
Tänkte att jag skulle försöka komma ut från fängelsehålan och gå någonstans där man kan ta härliga höstbilder.
Det blir nog någonstans vid prästtjärn eller så kanske jag drar upp till kåtsjön och hittar något fint ställe.
Känner verkligen att det var tok för länge sedan jag tog kort. Det har liksom inte funnits tid för det.
Men det ska vi ändra på, från och med idag!
Jag ska även be om ursäkt för att bloggen ser ut som den gör.
Vet inte riktigt hur jag vill hur den ska se ut ännu, och vet inte riktigt hur man gör..
Men den ska bli fixat, det lovar jag, innan månadens slut ska det vara något nytt!
Det jobbiga med att ha blogg är att man har en mamma som måste kommentera en massa efteråt och att man inte kan skriva allt man vill skriva, om allt galenskap man har för sig m.m för då får man shit för det.
Så om ni vill veta mera får ni väl..? Gå in på bdb eller nåt, så skriver jag mera där :P
Fast nu när jag skrev att det, så kommer säkert mamma bli medlem och läsa vad det står där och så får jag shit för det också. Eller att hennes vänner har sett det och skvallrar vidare.
Men men, jag orkar inte bry mig längre om hon vet eller inte.
Det är väl bättre att hon får reda på mina galenskaper än att jag ska ljuga och snacka strunt än själva sanningen, eller? Eller nej, hon vill nog inte veta allt hennes dotter gör/gjort.
Så antingen får hon fråga mig, eller så får hon få reda på det genom skvaller.
Eller så lovar hon att inte bli sur om jag berättar vad jag har haft för mig eller tänker göra.
Säg en tid och jag kommer hem, men klaga inte på hur jag är när jag kommer hem eller klaga på vart jag har varit m.m då är jag nöjd.
Oh nej, nu var jag självisk igen, men.. . jag kan tyvärr inte göra något åt det, för det är sån jag är.
Och nej, jag tänker inte ändra på det!
Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0