Sista danslektionen...

Hejsan (:
Denna dagen måste jag få lov att säga att den har varit toppen ^^
Det började med att man gick upp halv sju för att sedan gå över till Elinor för att äta frukost med henne och hennes bror och titta på julkalendern tillsammans(y
Hihi^^ Nog för att julkalendern är för små barn, så blir känner jag att jag aldrig kommer bli för liten för den ;)
Oh åter igen, tycker inte julkalendern är lämplig för de små barnen... xD
>Skoldagen har bestått utav en idrotts lektion, en so lektion och fyra timmars ea.
Helt onödig dag.. Men vi har haft skoj ;)
Idrottslektionen kändes riktigt bra, men jag stör mig att våran lärare i idrotten idag var sjuk så vi fick ha vikarie..
För idag kändes det verkligen som om jag gjorde bra ifrån mig.
Men men.. xD
>Efter skolan blev det hem till Elinor och äta makaroner (a ^^
Det blev sedan och pallra sig hemåt för att göra i ordning mig inför dansen.
Sista danslektionen för denna terminen ...
Känns sjukt att det är sist "/
Sista gången vi kommer ha Mariell, för nästa termin blir det Cecilia och där är det inga flumm lektioner utan där blir det enbart dans. Som är bra det också (y
Men jag kommer nog sakna Mariell också med tanke på att vi har haft henne så länge nu.
Men jag hoppas att det kommer bli bra även nästa termin och jag hoppas innerligt att dansuppvisningen som är nu på måndag (kl;18.15 i lisebergshallen,för dem som vill gå oh se. 60:- inträde).
Sista dansuppvisningen detta också... Sedan blir det på att man hittar sig en partner och sedan ska alla få se mig i tv rutan ;)
Nej men ush, kommer sakna våra knasiga lektioner;)
Men det blir ifall en blomma till Mariell och vi hoppas innerligt att det inte är sista gången vi kommer se henne, men så blir det nog troligtvis inte då Cecilia är Mariells mamma(y.

Engelska prov i morgon.... Ooops!
Har verkligen inte haft någon ork för oh plugga.
Så jag funderar på att gå och lägga mig nu och vakna klockan sex i morgon för att sätta mig oh plugga.
Men vette fan hur det kommer gå.
För det sägs ju att man aldrig ska plugga dagen innan/timmarna innan, för då går det åt hel*ete :P
Men vi får väl se hur det går.
>Men jag ska ifall ta mig en kopp te nu (:
Pusshej♥//Denise

Kommentarer
Postat av: Sonja

Haha fan också, borde ha sett julkalenden i år den va ju asgo ;)

2009-12-18 @ 23:37:32
URL: http://sonjaagren.weebly.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0