Historia

Hejsan (:

För det första vill jag bara tacka mamma, Tacka henne för att hon finns!
Även fast hon kan vara väldigt irriterande.
Det är ju trots allt morsdag idag, så syster och jag var nere och köpte ett armband till mamma.
Det blev ett snö armand från Pondus.
Jag köpte även ett par solglasögon.
Egentligen har jag inte råd att köpa ett par men syster yster tyckte att det skulle vara en investerning för moi.
Eftersom jag har väldigt svårt att hitta ett par som jag gillar och passar, så ett par svarta solbrillor från Lidex 99:-
Jag gillart(Y

Förövrigt har jag inte gjort så jätte mycket idag, träffade Elinor en snabbis(:
Skulle egentligen upp till henne för att hjälpa henne att packa, men jag har varit så himla seg idag och trött!
Så det blev tyvärr inget med det,förlåt ^

Mammas syster och kompani är fortfarande här, dem stannar till den 14 Juni.
Så det kommer vara fullt hus! Men sådant gillar vi.
Har inte varit så social mot dem idag eftersom jag har varit så himla trött, men jag får väl ta igen det i morgon?

Vi skrev vårat sista prov i fredags! Härligt kan vissa tycka, dem som fick godkänt.
Medans lilla Denise som inte hade pluggat över huvudtaget fick underkänt.
Så det blir ett omprov på tisdag (Fick jag reda på alldels nyss).
Klockan 10.30 tror jag att det var?
Så i morgon blir det för min del enbart plugg och packning!

Just fan :S Skulle titta ut väska med Moa idag, aja jag får ringa henne sedan...

Historia uppsats blir min myskväll idag.
Fyfan!
Jag ska inte var ute i sista minuten med pluggandet har jag ju sagt, men jag är lat!
Så jävla lat!!!
Så det blir att sitta uppe hela natten och plugga -.
Jippi :D

Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0