Road trip

Hej där,

Idag var jag ledig, första lördagen på vääldigt länge.
Blev att spendera denna dag med min fina pojkvän och lite gemensamma vänner.
Först blev det en tur ut till backaplan då pojkarna behövde saker till bilarna.
Jag tog mig sedan friheten att träffa min vän Moa på shopping och lunch.
Blev dock ingen rolig shopping, voltaren, linsvätska, ppiller och även två halsband. Så mycket mer än så hittade jag dessvärre inte.
Men det var trevligt ändå!

Efter Moa bar det av hem igen för lite vila mesans pojken gjorde lite mat till oss båda.
Sedan blev det en biltur upp till Skara för gemensamma intressen och goda vänner.

Så denna lördag blev rätt händelserik trots allt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0