Basket

Tjenare!

Idag vaknade man bakfull efter en awsum natt i Filippinerna.
Var ute med pojkarnas grannflickor.
Det blev shots, öl och dans i stora drag.
Super kul helt enkelt! Dock mår man som man förtjänar idag...
Helt åt skogen så att säga...men jag hade då kul(y

Så idag har jag mått allmänt dåligt och bara velat krypa under täcket.
Pojkarna har dock spelar basket i mörkret.
Solen går då ner jävligt fort här nere.
Känns som natten när klockan bara slagit sex. Men men, inte hindrar det staden till att stå still.
Fullt ös medvetslös! Eller?
Äh fyfan! Önska jag kunde säga att jag aldrig ska dricka alkohol igen men det vet jag svaret på redan nu...

Puss puss så hörs vi ❤️ //Denise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0