Snart 18

Halloj!!
 
Ca en timme kvar tills det är 1 feb och vet ni? Då blir jag 18 år!
Ajemän, i morgon blir det tårta och massa firande :D
 
Min sista dag som 17 åring...
Ja vad ska jag säga? En riktigt slapp dag faktiskt.
Riktigt härligt om jag får säga så!
Började med att jag tog en ordentlig sovmorgon.
Gick sedan ut med voven, gjorde mig i ordning.
Gick åter igen ut med voven, träffade Alex.
Åkte in till stan för att träffa Magnus en sväng.
Fick en tidig födelsedagspresent som ska förtäras i morgon. Så snällt! ^^
Handlade på ica tillsammans med Felicia.
Åkte till Friskis för ett gympa pass (känner träningsvärken redan nu, kommer vara död i morgon...).
Blev sedan hem och tjöta med mamma, äta, ta en dusch oh ah, nu sitter jag här.
Tänkte städa rummet lite och sedan gå och lägga mig.
Inväntar bara på Felicias samtal som kommer klockan tolv så att jag sedan kan gå och lägga mig.
Kommer bli en låååång dag i morgon!
Men jag är taggad, super taggad!
Äntligen min tur ;D
 
/Ett år gammal bild, oh min nagel var bruten :( Buhuhuhuhu /

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0