Det är sent

Halloj!
 
Klockan börjar närma sig midnatt och jag ska upp om ca sex timmar.
Känns ju super! eller?
 
Idag har iallafall varit en sådan dag då allt bara flytit på fast på fel sätt (?)
Skoldagen var hur seg som helst. Kände inte alls för lektioner och sov mig igenom mesta dels av lektionstimmarna som vi faktiskt hade.
Väl hemkommen kände jag mig forfarande jätte trött så gick runt här hemma och bara slöade.
Tillslut fick jag iallafall en vändpunkt och hela jag blev helt hyper!
Kunde inte få slut på energin överhuvudtaget.
Försökte till att plugga i ca tre timmar, men så fort jag satte mig gick munnen i ett på mig och koncentrationen var någon heeelt annan stans.
Så ah, jag var helt enkelt glad idag.
Känns ju bra!
 
Oh med det mina vänner, om en vecka får jag in tågräls i käften...
Kul, hinner inte ens fylla myndig.
Men vafan, spela roll? Jag är glad just nu och det är de ända som spelar roll för tillfället!
Så peace ouuut!!
 
Glad bild? Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0