Allt för lång tid

Hej där!
 
Jag känner att det var väldigt länge sedan jag var här.
Ville mer eller mindre bara säga att jag lever och har varit allt för upptagen den senaste tiden.
Det har hänt så otroligt mycket och jag vet inte alls vart eller hur jag skulle lyckas få ihop allt på en och samma sida, därför tar vi det tidvis och jag får se om jag orkar skriva om alla händelser.
Men det kommer väl upp så småningom skulle jag gissa på.
 
 
För denna stund ville jag bara skriva.
 
Det är så mycket tankar som flyger runt att jag inte vet vad det jag faktiskt ska lyssna på.
Jag är inte pepp på någonting nu för tiden.
Det jag vill är att krypa under täcket och bara vara, glo tusen filmer och inte säga någontinng.
Jag känner mig som en grottmänniska som precis upptäckte att det faktiskt finns liv utanför grottan.
Men grottan är en sådn trygghet och allt utanför är läskigt, jag väljer därför för att stanna.....
Jag vet inte vad jag ska säga eller vad jag ska ta mig till, jag vill bara att det ska bli klart för mig.
Göra klart vad jag skall göra, vem som ska få följa med mig och mina erfarenheter.
Jag vill bara ha allt klart och slippa denna pina, jag vill att allt ska vara klart helt enkelt...!
 
Pusshej, vi hörs när vi hörs ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0