Ute ur huset

Hejsan!

Idag gick jag till plugget trots min dumma förkylning.
Kände att det var behövligt att ta sig ur huset.
Man blir så instängd och låst när man är sjuk.
Men som sagt, det var skönt att ha tagit sig ur huset.
Trots andningsproblemen och hostattackerna klarade jag mig igenom denna dag ganska så elegant.
Självklart fick man en del blickar av både lärare och elever när jag man försökte andas i normal takt utan att låta allt för mycket.
Dock gick väl det mindre bra då jag tror det gav mer ljud än vad jag beräknat med.
Men trots det så var skoldagen helt okej.
Jag mådde dock mindre bra när jag väl kom hem.
Feberfrossa, hostattacker, rinnande näsa och lederna gjorde ont så fort jag rörde mig.
Så ja, vet inte om det var en så god ide att ta mig ut trots allt.
Men behövligt för själen och psyket kan jag lova!
Dock mår jag som jag mår nu och kan inte mer än önska att dessa sjukliga dagar tar slut snart...
Ska försöka ta mig upp i morgon men får väl se hur det kommer gå.
Puss och kram från sjuklingen så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0