Happiness

Hej där!

Denna dag har inte varit händelserik.
Har enbart tagit det lungt!
Började med frukost med Linnea, film, lunch/middag film.
Därefter begav jag mig till Pontus där set blev att se x factor och tjöt.
Sedan var det dags att ta sig hem.
Underbart att bara få vara men man blir ju så himla rastlös!

Dock ska jag sova själv i natt..
Man blir ju rätt bortskämd när man somnar bredvid någon.
Det blir så ensamt på något vis?
Önska jag hade en sov kamrat. En sådan som bara sover bredvid en. Hade varit perfekt !
Ja, jag är lite sällskaps sjuk, men det är mysigt!

Btw, såg en sådan underbar film igår! The lucky one, helt underbar.
Skulle kunna se om den filmen gång på gång. Helt klart en ny favorit.
Pusshej//Denise


Kommentarer
Postat av: Ericaaaa

GUUD. the lucky one är OVERKLIGT bra. alla Nicholas sparks filmer är bra, gillar du the lucky one, kommer du gilla alla hans filmer :) #Justsaying hahaha, miss ya <3

2012-09-29 @ 02:37:38
URL: http://ericaslocation.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0